قوانین و مقررات فروشگاه

کاربر گرامی لطفا جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه، موارد زیر را به دقت ملاحظه فرمایید.

فروشگاه آنلاین توپ های ورزشی تیبا، تنها فروشگاه آنلاین تولیدات توپ های ورزشی با مارک تیبا بوده که در این فروشگاه کلیه توپ ها بصورت تک فروشی و حداکثر یک کارتن از هر توپ قابل سفارش است. محصولات نامبرده در فروشگاه دارای آرم استاندارد ملی ایران بوده و تمامی معیار های یک کالای استاندارد در آن رعایت شده است. هرگونه به روز رسانی احتمالی قوانین مندرج در ذیل، در همین صفحه منتشر می‌شود و استفاده از سایت به معنی پذیرش آخرین نسخه‌ی قوانین موجود می‌باشد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

ثبت سفارش فروشگاه در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر می‌باشد. در حال حاضر تحویل سفارش مشتریان در روزهای عادی در بازه زمانی ۲ روز تا حداکثر ۷ است و از طریق پست جمهوری اسلامی ایران به آدرس مندرج در صورت حساب مشتری ارسال خواهد شد و این اطلاعات در صفحه لیست سفارشات در حساب کاربردی فروشگاه قابل رویت است.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در فروشگاه، در صف پردازش قرار می گیرند. سعی و تلاش فروشگاه بر انجام بی نقص این فرآیند می باشند.در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی محصول مورد نظر یا انصراف مشتری و اطلاع رسانی از طریق شماره تماس در اسرع وقت ( کمتر از ۱ ساعت پس از تکمیل سفارش ) مبلغ پرداخت شده در اولین فرصت به حساب مشتری واریز خواهد شد.
کاربران باید هنگام سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، تمامی مسئولیت برعهده مشتری می باشد.

پیگیری سفارش

کلیه مرسولات پستی با ارسال کد پیگیری که به ایمیل مشتری ارسال خواهد شد از طریق سامانه مرسولات پستی جمهوری ایران قابل پیگیری است.